Znajdź mnie na:

sobota, 26 listopada 2016











NA MIASTO, DO KLUBU, NA IMPREZĘ, CZYLI PUDROWA BLUZA BOMBERKA + LUSTRZANE SZPILKI



    
    Z wielkim żalem muszę Wam powiedzieć, że w Black Friday musiałam obejść się smakiem, bo wypłata dopiero za tydzień ! Znacie ten ból ?? A może byłyście i upolowałyście coś ciekawego ? Jestem bardzo ciekawa. Tymczasem ja musiałam poradzić sobie z tym co już mam w szafie i wymyśliłam taki oto outfit. 
    Stylizacja jest dosyć prosta i uniwersalna. Spodnie z przetarciami, które zagościły w poprzednim poście, biała bluzka z wycięciem, bomberka... niby zwyczajnie, można powiedzieć banalnie, ale jednak nie! Zestawienie tych rzeczy z odpowiednimi dodatkami nada charakteru całości. Ja postanowiłam podkręcić ten look złotymi szpilkami i kopertówką na łańcuszku. 
    Miłego oglądania...
bomberka - new look
bluzka - zara
jeansy - mohito
torebka- new look
buty - deezee





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz