Znajdź mnie na:

niedziela, 18 grudnia 2016



JAK SIĘ UBRAĆ NA SYLWESTRA ?

   Dzisiejszy post bez modelki, za to stylizacji będzie kilka :)
Postanowiłam zrobić szybki przegląd swojej szafy i stworzyć kilka propozycji na ostatnią imprezę roku. Pod lupę wzięłam 5 sukienek, 3 pary butów i 2 torebki, zmiksowałam na różne sposoby i tak oto wyszło mi kilka sylwestrowych outfitów. Chyba w tym roku nie kupię żadnej sukienki i skorzystam z tych, które już mam w swojej szafie :P. Efekty mojej pracy zobaczycie poniżej :)

PROPOZYCJA NR 1
   W pierwszym zestawie postawiłam na krótką, czarną sukienkę z cekinami ułożonymi w serce, dobierając do niej złote, lustrzane szpilki, które wystąpiły już we wpisie Tutaj + szarą torebkę na złotym łańcuszku.


sukienka - ann christine [dostałam ją od koleżanki :) ]
szpilki - deezee
torebka - new look

PROPOZYCJA NR 2
   Kolejny outfit to czarna, rozkloszowana sukienka z wycięciami nad biustem, pudrowo- różowe botki z frędzlami + torebka z propozycji nr 1.



sukienka - river island
buty - deezee
torebka - new look

PROPOZYCJA NR 3
   Trzeci outfit to jasno-różowa sukienka na jedno ramię, lustrzane szpilki z propozycji nr 1 oraz torebka z propozycji nr 1 i 2.


sukienka - second hand
buty - deezee
torebka - new look

PROPOZYCJA NR 4
   Stylizacja czwarta to pudrowo-różowa maxi, z falbanką przy biuście i srebrnym wykończeniem, złote szpilki z propozycji 1 i 3 i torebka z propozycji 1,2,3.
   
 


sukienka - tk maxx
buty - deezee
torebka - new look



PROPOZYCJA NR 5
   Ostatnia stylizacja to beżowa sukienka ze zdobieniem przy dekolcie, niebieskie gladiatorki i cekinowa, różowa torebka





sukienka - tk maxx
buty - deezee
torebka - second hand


Która propozycja jest najlepsza ?




   









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz