Znajdź mnie na:

niedziela, 20 listopada 2016

 
MÓJ "AUTUMN OUTFIT", CZYLI KURTKA Z TELEDYSKU "BONBON" + NEONOWE NEW BALANCE

     Moja jesienna stylizacja emanuje kolorami. Pewnie dla wielu z was połączenie
 jesienno -  zimowej parki ze sportowymi butami jest niedopuszczalne, ja za to kocham to zestawienie.
     Moje new balance są przede wszystkim wygodne i takie powinny być sportowe buty! To właśnie w nich przemierzam wiele kilometrów pieszo - za to głównie je cenię, ale nie tylko, bo ich wygląd jest obłędny.
     Parka, którą mam na sobie jest stylizowana na tą z teledysku Ery Istrefi "Bonbon". Kolor khaki nadal jest na topie, ale w tym przypadku robotę robi sztuczne, różowe futerko.
Jest dobrze! Miłego oglądania..



kurtka - Internet
jeansy - mohito
sweter- second hand
buty - new balance
torba - mohito
okulary - allegro


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz